Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

Power Root Oligo

Minuman Kopi Power Root Oligo
'Penghadaman Seimbang Kunci Kesihatan'
Beg hijau yang menawan ini di beli di kedai
biasa saja. Kalau nak beli kopi sahaja semata
nak dapat beg pun adakalanya tidak berbaloi.
Stok kopi banyak-banyak di musim souvenir
pasti memeningkan kepala, adakalanya terpaksa
dilepaskan, tunggu sahaja mana tahu dapat baki
yang akan di beri percuma atau di jual.

4 ulasan :

Spallan berkata...

boleh tahan juga beg oligo ni Bro. beg lelaki besi tu pun tak kurang hebatnya. tapi, yang carded kat belah belakang tu macam memanggil-manggil je nak ke depan...hahaha. syabas Bro...

iaryylr berkata...

keh keh keh... silih berganti baru adil :)

fairus berkata...

TERBAIKLAH.. MACAM2 BEG ADA..

iaryylr berkata...

Fairus,
beg khas dan berjenama produk saja :)

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.