Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

AWAS! DUIT PALSU DIHARI RAYA !!!

Siapa Dapat Duit Raya Palsu? Angkat Tangan!
Duit ini pernah menjadi isu tetapi hanya sedetik sahaja.

Mungkin kerana ianya bukan duit palsu yang boleh mengelirukan
orang ramai, sebab ianya terang - terang adalah sampul duit Raya.
Walaupun kelihatan seperti tiada apa, tetapi rasanya ianya
sepatutnya mendapatkan kebenaran dari BNM.
Sampul Duit Raya ini kurang RM50 pula... Di Econmart tidak sampai RM 1,
di Mydin , RM2 !, tahu RM 2 memang tak beli punya!

7 ulasan :

Rasli Jaafar berkata...

sebelum sampul ni haramkan..baik kita simpan wat koleksi he he masuk kotak mcm bro spallan.

iaryylr berkata...

ya, bro spallan memang pengumpul yang menjaga barang koleksinya, saya pun dah masuk kotak juga.. he he he

Fitri Osman berkata...

semalam aku beli kat uptown kota damansara...sampul rm50...heeeheee...

jakionline inc berkata...

letak yg 100 dlm wallet, buat ibu duit .. hehe

iaryylr berkata...

RM 50 dah nampak tapi tidak beli pula he he he,

Labrat berkata...

sampul duit raya yg menguris hati kanak2..

iaryylr berkata...

mengguris hati kalau sampul rm100 isi rm1, kalau sampul rm1 isi rm 2 , rm 3 .. tersengih pula.. hi hi hi!,

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.