Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

MUG & TUMBLER NESTLE NESVITA OMEGA 2010 PERCUMA

PERCUMA DARI NESTLE UNTUK ANDA!
PERCUMA 1 NESVITA OMEGA PLUS ® Mug untuk setiap pembelian
NESVITA OMEGA PLUS ® pak promosi 600g

PERCUMA 1 NESVITA OMEGA PLUS ® Tumbler untuk setiap pembelian 2
paket promosi NESVITA OMEGA PLUS ® 1 liter

Wah! Semakin hangat dunia Mug sekarang, banyak promosi
sepanjang zaman dibuat oleh pelbagai Syarikat, Siapa cepat
dia dapat, siapa lambat sudah tentu tidak dapat! he he he!.
Masaalahnya, hendak dapatkan semuanya adakala saya tidak
terkejar. Modal, masa, tenaga ... kalaulah ianya datang sendiri
pasti lebih menarik!, tetapi macam mimpi sajalah.....

Kepada Syarikat Nestle, berilah barang percuma pada kami para
blogger, itu pun strategi promosi juga, kalau 500 blogger ada 10 ribu
pembaca? he he he he! hu hu hu hu! hi hi hi hi!

4 ulasan :

Rasli Jaafar berkata...

Wah nampaknya bulan ni kena banyak minum susu la Bro...keh keh

iaryylr berkata...

itulah bro, berat saya nie dah 83 kg, kalau minum susu lagi entahlah.. , mug tu cantik, tapi belum ada lagi disini, yang ada tumbler, susu tulah RM31 keatas pula... hu hu hu!

Rasli Jaafar berkata...

TUMBLER tu mcm cun je..aku dah mula stat kolek Tumbler ni..dah terkena getah.. mesti kena beli ni he he

iaryylr berkata...

wah kalau bro berminat kumpul botol air tidak silap saya masih ada tumbler ovaltine,nesvita & milo dipasaraya.

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.