Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

Selipar pun seliparlah...

Selipar Coca-Cola Classic
Buat syok-syok... jalan di pantai...

12 ulasan :

fairus berkata...

HEHE.. SELIPAR PUN OK GAK..

iaryylr berkata...

keh keh keh! saja jer post...

Mohamadazhan.com berkata...

hah! sempoi.hehe. selipar mcm ni selalu ja hilang ni.hehe

Koleksi Aku Punyer!!! berkata...

sempoiiii bro ini selipar...masih baru siap ada tag harga lagi tuh..mmg terbaikk rr leh dapat ini barang buat koleksi atau buat jalan2 kat pantai..he3...tk de lebih ke??teringin gak nih..he3

deaf-angel berkata...

this is very nice

iaryylr berkata...

Momamadazhan.com,
biasalah selipar camnie paling orang suka gunakan, mungkin sebab ringan :)

iaryylr berkata...

Mohamadazhan.com ,
mungkin sebab selipar ini ringan kot?

iaryylr berkata...

koleksi Aku punyer!!!,
ok nanti saya belikan kalau ada lagi saya singgah nanti :) nak ikut saiz kaki 42 juga ke atau asal ada ? :)

iaryylr berkata...

deaf-angel ,
yang simple2 jer :)

Koleksi Aku Punyer!!! berkata...

saiz tu suka hati la bro..saiz apa yang ada pun boleh...klu ada saiz 42 pun cantikkk gak..apa2 hal pun sy di poknik81@gmail.com

iaryylr berkata...

ok bro

iaryylr berkata...

ok bro

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.