Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

Batu Giling Batu Hampar

Batu Giling Lama
Batu Giling
Batu Penggiling ( anak ) Batu Hampar
Ini adalah batu giling bersaiz kecil. Dapat dari kampung.
Batu giling adalah satu keperluan dapur dan penggunaannya
tidak sama dengan batu lesung, namun batu anak kedua
alat ini hampir serupa tapi tak sama.
iaryyr pun tidak pernah menggunakannya.
Mungkin jari sendiri yang akan tergiling!

2 ulasan :

deaf-angel berkata...

Batu giling, dulu kat kampung ada la... berat giler. Skarang ni semua pakai blender je haha

Antik Aina berkata...

Salam saudara,, batu giling macam ni masih ada dekat rumah akak di kampung, cuma belum nak angkut bawa ke KL lagi. Hihihi, bagus bro,, khazanah sebegini perlu disimpan untuk tatapan anak cucu nanti.

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.