Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

Tin Bas Oreo

Dari Biru ke Kuning.
Tin Biskut Oreo Malaysia 2013
Pasti ramai yang sudah memilikinya!.
Bukanlah terhad sangat, cuma jika minat jangan
di tangguh. Nanti habis juga.
Masih ada di pasaraya terpilih, cuma pilihan
harga yang menarik jika hendak membeli lebih.

4 ulasan :

fairus berkata...

SAYA DAH KURANG MEMBELI DAH BANG.. NASIB-NASIB JE KALAU ADA TERLALU BERKENAN BARU BELI.. :)

Iaryylr yylriar berkata...

ya, betul tu, jangan sampai minat menjadi beban, Abg dah banyak kali nak berhenti tetapi agak sukar, cuma bajet bajet sikitlah, minat dan hobi rasanya ada jurang di antaranya, ha ha ha

Mun Kit Tee berkata...

Macam mana boleh dapatkan rak kadbod Kit Kat tu!?!?

Iaryylr yylriar berkata...

Mun Kit Tee,
Rak nie saya beli di jualan garaj anggrik mall pada tahun lepas. selalu juga saya tunggu di pasaraya kalau dapat waktu diorang tukar rak tapi tak pernah berhasil. Seprti CNY ini rak yang berbeza.

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.