Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

ANG POW MILO NESCAFE 2014

Sampul duit Milo dan Nescafe pada tahun ini, Yeahhh!
Minuman Milo dan Nescafe
 GONG XI FA CAI
Koleksi Ang pow Sampul duit
Minum Neslo lah ha! ha! ha!

"Koleksi Milo dan Koleksi Sampul Duit"

6 ulasan :

fairus berkata...

BAIK PUNYA.. DALAM ADE ISI KE? KENA TENGOK, MANA TAHU MEMANG ADE ISI.. HEHEHE

Mun Kit Tee berkata...

Wow masa ini pun ada ang pow lagi!!!
Kirimlah se duakeping kat saya la haha gurau je...

Iaryylr yylriar berkata...

Fairus,
tak ada isi Fairus, kosomg jer...

Iaryylr yylriar berkata...

Mun Kit Tee,

Angpow sentiasa ada, cuma pelbagai corak dan saiz, mana yang sempat kita rembat, syoknya kan?

Mun Kit Tee berkata...

a'ah...

Angpau Corner berkata...

Hi... boleh bagi saya jadikan koleksi... terima kasih

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.