Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

VOLKSWAGEN DIECAST CARS

Bagi Mereka yang Minat Volkswagen!
Model Kereta Volkswagen Dari MAISTO
"Kini kembali menggegar sanubari"
Wah! dengan warna oren krom dan bercermin
gelap!, sah kena saman di jalan-raya Malaysia!.
Bumper dan sport rim pun juga krom
Cuma kurang menarik pada bahagian lampu
depan dan belakang kerana tiada warna asal.

Model Volkswagen 1300 ini adalah Keluaran
Maisto siri 'Fresh Metal' 2010 & 2011.
Siri saiz 3 inchi
Baru dapat minggu lepas di JJ, hendak cari
keperluan Raya tersambar pula kereta ini.

- koleksi model kereta iaryylr 2011 -
kamera : nikon d40x

6 ulasan :

deaf-angel berkata...

amboi warna dia

whycollect berkata...

Ya, satu warna metallic yang menarik.
Syabas vroom vroom iarrylr :D

iaryylr berkata...

deaf-angel,
Ya itulah volkswagen 1300 he he he!

Whycollect,
masa untuk berlumba! vrom!

Koleksi Aku Punyer!!! berkata...

cantik maaa....sy ada sebijik model wolkswagen dr maisto yang mcm ni...baru nak berjinak2 utk belajar mengumpul diecast nih...he3...

iaryylr berkata...

Syabas buat Saudara! memang syok kumpul kereta nie! teruskan usaha!

Koleksi Aku Punyer!!! berkata...

yeaaa...btol tu...asalnya beli utk anak je...tp tgk cantik je klu di susun dengan baik...syg la plak nk bg anak main ini kereta...he3

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.