Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

Sagat Lama Kayu Mata Besi

Sagat Lama Sikit Sahaja Usianya
Bolehlah buat sagat menyagat ubi kayu...
Kalau di varnish dan gantung di dapur pun
cantik sebagai perhiasan ringan yang tidak
menjolok mata tetapi berpuisi nostalgia.

6 ulasan :

fairus berkata...

dulu kat rumah mak, ada benda ni.. boleh sagat kelapa sekali..

whycollect berkata...

Wah, memang nampak nostalgik.
Hmm kami berpendapat lebih elok jangan kasi varnish kerana ia punya rasa nostalgik nanti akan hilang.
Hehe, cuma pendapat kami tidak sebagainya aje.
Tahniah iaryylr :)

Nostalgia berkata...

nostalgia orang2 dapor....

iaryylr berkata...

Fairus,
kalau buat sagat kelapa biasanya dulu saya cicip sikit ha ha ha...

Whycollect,
he he he, saya sudah gantung, tanpa varnish :).

nostalgia,
ya orang dapur dulu, he he he!

thomas berkata...

dah lama tak nampak benda mcm ni
semua dah diambil alih oleh alatan letrik.

iaryylr berkata...

ya betul tu, kalau tak pun bertukar plastik :)

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.