Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

SEASONS Nutri SOY

Sudahkah Anda menikmatinya?
FN SEASONS NUTRI SOY
Pergi bayar hutang, balik singgah N.W
dapat 1 rantai kunci, singgah lagi 7-e
dapat lagi rantai kunci, tapi nak dapat
rantai kunci cuma perlu beli minuman
SEASONS Nutri SOY.
Souvenir Rantai Kunci
Dapat souvenir ini pun pada awal bulan Julai.
Sekarang baru teringat, ada lagi tak?
he! he! he!

8 ulasan :

fairus berkata...

SAYA PON DAH MULA KUMPUL KEYCHAIN.. HEHEHE

cheramiche berkata...

salam.. bro.. saje lah kan, since aku rasa beribu macm koleksi ko ada. apa ko buat dengan semua benda tu? adakah satu hari ko akan jual?

atau kalu ko takmo jual, camne ko uruskan? masuk dalam tong2 plastik ke ape? :)

nape tanye? sbb dah banyak ni aku tak tahu nak buat ape dengan koleksi sendiri :)

Mun Kit Tee berkata...

F&N Seasons kini dah jadi F&N Seasons NutriSoy beberapa bulan yang lalu (adalah nampak bunting-bunting yang berwarna biru di kedai-kedai)... setelah saya tau dah ada design tin yang baru, saya pun sempat beli soya yang mempunyai design lama di sekolah saya haha......

oh keychain tu... kat Kuantan sini macam tak pernah nampak je...

Iaryylr berkata...

Fairus,
wah itu perkembangan yang sihat :) syabas!

Iaryylr berkata...

Cheramiche,
Sebenarnya impian saya nak tag atau katalogkan koleksi, tapi masih tak mampu beri komitmen sebegitu, kebanyakkan koleksi disimpan dalam kotak plastik, kotak kertas, dalam plastik, bawah kerusi dlln. Ada juga yang di display di dinding dan almari. Sememangnya kini saya menjual lebihan koleksi yang sama jika ada, dulu cukuplah satu tapi bila pecah dan rosak itu yang saya mula dapatkan lebih, sekurangnya boleh buat tukar atau jual bagi menampung hobi. Ada juga beberapa barang yang saya lepaskan tetapi yg tidak di blog ini. Ada koleksi yang tidak boleh disimpan didalam bekas kedap udara, ada barang yang dapat berpuluh tahun cantik di kedai tapi sampai rumah cepat pula berubah. Kadang kadang pening juga bila tak terkemas. kebiasaannya barang baru di letakkan di satu tempat sebelum di asingkan, barang display pula tidak menentu. Mungkin masaalahnya beberapa tahun lagi, kerana saya perlu berpindah dari sini... he he he :).

Iaryylr berkata...

Mun Kit Tee,
Wah syabas, dapatkan sebelum ianya tiada lagi, key chain ini saya dapat di Newsweek dan 7-eleven. kadangkala atau berkemungkinan promosi sebegini berterusan di pasaraya atau setesen minyak.

Che berkata...

bro iaryylr,

wah situasi kita mungkin sama. masalah nak pindah rumah tu nanti kena fikir nk bawa mcm mana barang2 ni kan? oh ada ke barang2 yang mcm tu? dikedai mcm elok, bawak balik lain pulak rupanya? saya jarang membeli, kalu beli pun yg koleksi 'free gift' jer. tu yg banyak tu.
mcm org rumah cakap, beli bukan guna pun? hehe..

wawa berkata...

Bro lepas saya tengok blog pasal keychain ni terus saya cari kat 7-e, bertanya kan keychain, rezeki dapat da bagi 5 keychain tapi soya dia dah abes, jadi dapat free jelah =)

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog https://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ https://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.