Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

DOUBLE A Screen Cleaning

Pembersih skrin monitor, jam, telefon bimbit, pda dan kamera
dari jenama kertas kosong popular DOUBLE A.
Disertakan dengan tali pengikat, amat sesuai untuk
pengguna telefon bimbit dan kamera.
Agak-agaknya ada orang buat lap muka tak?

6 ulasan :

Spallan berkata...

wow...baru punya ka bro?

fairus berkata...

MAU BERKILAT KALAU LAP KAT MUKA.. HEHE

iaryylr berkata...

Spallan,
lama punya bro tapi tak tahu bila :)

iaryylr berkata...

fairus,
bukan sekadar berkilat guna pembersih skrin ini, ianya uga dapat menarik sebarang jenis jerawat, kah kah kah!

thomas berkata...

Tak pernah nampak cleaner ni.

iaryylr berkata...

thomas,
Bro, Saya rasa dah terlepas beberapa souvenir sebegini, setakat ini pun baru dapat 2 camni, hari tu Bro Spallan dapat 100plus punya.

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.