Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

BOTOL SUSU LAMA

BOTOL SUSU LAMA ATAU BOTOL BERSUKATAN
Tinggi : 180 mm Diameter : 53 mm Kapasiti : 8 Ounces

Botol susu jenis ini dijual dalam anggaran RM20++, saya beli
RM10 sahaja di kedai antik. Masih banyak yang saya belum
miliki seperti, botol susu pisang dan botol susu plastik
generasi pertama?. Soal harga memang tidak menentu, kita
kadang-kala boleh nilaikan, namun kalau penjual ambil dengan
harga tinggi dari runner, atau kos sewa, minyak tol dan lain-lain
untuk pelanggan, tidak akan hendak jual murah lagi dari kos!
itulah mungkin kadang-kala harga berbeza selain dari kualiti.
Kadang-kadang saya dapat murah & kadang-kadang juga
mahal, .. apalah saya! cerita pasal bab jual beli pula..,
zussssssssssssssssssssssssssssssssssss!

3 ulasan :

Thomas Lee/Lee Lip Pang berkata...

He!He!saya ada satu botol susu pisang,koleksi sendiri.

blurguyz79 berkata...

bro,aku pun ada botol ni.aku hampir x perasaan ni botol susu time memburu botol.

Iaryylr berkata...

yaa, botol ini pun saya beli satu jer,masih mudah didapati dipasaran barang lama, semua tempat kata botol susu, saya pun label botol susu, cuma botol susu pisang jer yang belum ada...

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog https://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ https://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.