Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

REPLIKA MOTOSIKAL HARLEY DAVIDSON

REPLIKA @ DIE-CAST MOTOSIKAL
Harley Davidson FLHRS Road King Custom
FLHSR E1 CUSTOME
camera : nikon d40x

Mengumpul Replika motosikal @ diecast motorcycle adalah
salah satu hobi & koleksi yang saya minati kerana saya minat
dunia 2 roda, lebih-lebih lagi motor berkuasa tinggi tidak kira
dari jenis easy rider, cruiser , naked hingga superbike.
Namun.., kerana saya masih lagi ibarat dalam kategori
'ADNAN SEMPIT'
maka saya belum berupaya memiliki motor idaman.
Walau yang demikian, reda otak saya bila menatap satu persatu
dari 90 buah keatas model,replika motosikal yang saya miliki.
Antara jenama pengeluar permainan die-cast motorcycle
yang saya beli adalah Maisto,Hot Wheel dan juga Tesco.
Model-model motosikal pula adalah seperti Yamaha, Suzuki,
Honda, Harley Davidson dan lain-lain.
Saya juga dalam proses mengabadikan koleksi tersebut di Blog
Motosikal saya di laman sesawang
http://hobbycollection.wordpress.com/tag/diecast-motorcycle/
atau di laman sesawang utama
http://hobbycollection.wordpress.com
jemputlah melawat....

2 ulasan :

Blues Riders berkata...

salam sdr ia,
sy sungguh kagum dengan koleksi sdr. adalah lebih baik sdr SATUkan koleksi di dlm satu blog shj supaya mudah untuk dikendalikan, atau lebih berkonsepkan onestop. Teruskan minat itu untuk tatapan generasi akan datang. Pandangan ikhlas dr seorang rakan. - BR

Iaryylr berkata...

salam,
Terima Kasih Blues Riders, saya juga berfikir demikian,cuma masih mencari idea lagi untuk menyesuaikannya.Ya, saya akan teruskan minat ini kerana ianya telah menjadi sebahagian hobi.
Marilah kita bersama meneruskan usaha kita ini!

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog https://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ https://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.