Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

KOLE 7-UP 2010 PERCUMA !

MUG 7-UP 2010 EDISI TERHAD PERCUMA !
Minggu lepas saya pergi Pasaraya Gergasi tiada pula promosi
7-UP, kelmarin 14 julai, setelah keluar selepas membayar
barang dibeli, bergegas saya masuk semula selepas mendapati
terdapat kole 7-up di costumer service. Itu pun sebab isteri
perasan, jika tidak melepas. Sebenarnya Kole ini ada dua biji
di situ, tetapi tinggal satu sahaja kerana tangkainya pecah.
Untuk mendapatkan ini kole secara percuma, Anda perlu
membeli 3 botol 7-Up 1.5 liter dan tunjuk resit bayaran.
Tetapi adalah lebih baik bertanya dahulu pada petugas di pusat khidmat
pelanggan pasaraya atau jenguk jika ada dipamer di rak barang percuma.
Kalau tahu awal-awal, Raya nanti sudah tentu minum 7-up saja... .

3 ulasan :

rasli berkata...

Bro...raya nanti kita mabuk 7up la ya he he Thxs pasal info ni nanti aku pon nak beli gak la kole ni cantik wo...

iaryylr berkata...

ya Bro Rasli, kena cepat sikit tu, kat sini pun dah habis...

iaryylr berkata...

ya Bro Rasli, kena cepat sikit tu, kat sini pun dah habis...

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.