Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

Pensil Milo Minum Milo Anda Jadi Sihat Dan Kuat

Minum Milo Anda Jadi Sihat Dan Kuat
Hari ini iaryylr sinngah kedai lama yang pernah di korek dulu.
Banyak yang sudah tiada disini, mungkin banyak sudah
pengorek, akhirnya semua sudah dijual, termasuk yang iaryylr
minta dulu tak dapat. Tidak mengapa pasti ada yang
tersembunyi lagi. Jadi hari ini dapat juga pensil Milo
tahun 90'an, ada 3 batang sahaja macam 3 Abdul.

5 ulasan :

Koleksi Aku Punyer!!! berkata...

dapat 3 batang pun dh cukup seronok dah untuk pensil Milo 90 an ni daripada langsung x ada apa2 mcm aku ni bro...apa2 pun mmg terbaikkk rr...

iaryylr berkata...

tq Bro, pelan pelan kayuh juga, masih banyak yang saya perlu di cari lagi :), terutamanya pensil milo :)

fairus berkata...

BANG, BARANG HARI TU CAMNE? NAK LEGO TAK? BERAPA RM SIAP POS?

iaryylr berkata...

nanti kita pm...

iaryylr berkata...

nanti kita pm...

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.