Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

GELAS PEPSI 'A NEW GENERATION'

GELAS PEPSI 'A NEW GENERATION'
Gelas yang diperbuat dari plastik ini saya dapat pada bulan
Julai 2010. Waktu dapat dulu memang ada lebih dijual tetapi
3 ini saja antara yang masih cantik & kurang kusam.

4 ulasan :

MOH KEMBARA berkata...

Salam, hmmm gelas Pepsi pulak. Ni Yob beli ke atau cari memana. Kalau main beli jer tak penuh ke rumoh tu nanti? Pastu guna tak mende2 ni atau buat simpan jer? Maaf, curious jer.

iaryylr berkata...

Cikgu,Rumah memang dah penuh, tetapi untuk barang koleksi tidak lah penuh sangat, dah 2 minggu tak siap nak kasi padat satu bilik, ianya sebagai hobi seperti mengumpul setem,duit & sebagainya he he he he! mungkin sampai waktu xtvt ini ada pulanganya he he he he!

bob PEPSI berkata...

wah2......mana dapat bro...hebat. tertarik lah tgk.....hehehe...... tertarik ada makna ni....klu ade lebih..nk tolak2..roger2 lah adek bob kt cni..hehehehe..chenta pepsi menunggu tawaran dengan senyuman ni..hehe

iaryylr berkata...

Bro Bob, berminat ke? nanti say fikirkan he he he!

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.