Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

PANADOL KANAK-KANAK LAMA?

Panadol Kanak-Kanak, 4 Biji Pil 50sen, 1 jalur RM1.40
Panadol kanak-kanak ini warnanya merah jambu.
Rasanya macam strawberi tapi sedikit pahit dan
tidak manis. Sudah lama tidak kelihatan.

Bekas panadol ini juga bewarna merah jambu,
tetapi yang ini sudah hilang hampir warnanya.
Sebelum keluar Panadol kanak-kanak ini, yang top
bila deman dulu adalah pil 'kortal' . Berwarna
kuning dan kira-kira 1/4 kecilnya dari saiz panadol
kanak-kanak., entah ada lagi tidak?.

'Panadol for children'
Nanti nak buat tempat letak panadol dewasa pula....

3 ulasan :

Mohamadazhan.com berkata...

jgn makan sudah la...cam dah lama tu...hee

iaryylr berkata...

memang tidak boleh dimakan, he hehe!

deaf-angel berkata...

tokey panadol pandai woo business
macam2 genre panadol ada

actifast la, flu la, sendi2 la, dan aku tak tahu apa lagi

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.