Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

VAN MILO 50'AN~60'AN & 70'AN HABIS STOK!!!?

BERITA NGERI BAGI SAYA & KOLEKTOR !
Tercangkung dibuatnya! Kehabisan Stok!
Penebusan serta-merta & Pos telah habis ditebus
kesemuanya!. Berita Minggu 10 Julai 2011.

Mungkin ada yang sedia maklum dan mungkin
ada yang tidak tahu langsung.... apa pun...

Kumpulkan sekarang!, tetapi bagaimana?
.....cuma boleh ditebus pada bulan 8?

Akan Datang!
Tunggu...

Van oh! Van Milo!
9 hari selepas kaunter penebusan dibuka, iaitu 6 hari
waktu bekerja, Van Milo Edisi Jun telah diwartakan
kehabisan Stok. Berita ngeri ini telah disampaikan
oleh Bro Rosly Jaafar pada saya menerusi panggilan
kecemasan yang saya sangkakan panggilan hangit.
Menurut beliau berita sedih itu diwartakan di koran
berita minggu .Melilau juga mencari koran yang
sudah terlalu lama tidak dibeli. Keluarlah RM2
semata mencari kesahihan dan kebenaran
di hutan kepalsuan.
Ya!, seperti yang dinyatakan pada salinan koran
di atas, Van Milo edisi Jun Kehabisan Stok!.

Malang bukan penghalang, maka terpaksa ambil
cuti 1/2 hari pada khamis 14 Julai 2011 untuk
ke Pusat Penebusan Serta Merta di Taman Mayang
Petaling Jaya. Hampir 2 jam tersesat baru tiba
di destinasi. Mujur ada 1/2 jam lagi sebelum
kaunter ditutup pada jam 5 petang.

Apakan nasib belum rezeki, sememangnya Van
Milo bulan Jun Sudah Kehabisan Stok!.

Mujur yang habis walau terkecewa cuma stok
van bersaiz besar, stok bersaiz mini masih
banyak lagi berlori. Hendak buat bagaimana?
Rembat sahaja van mini bagi melengkapkan set.

Dapat satu tut-tut Milo!.. saiz mini
Dapat 1 Van Milo!.. saiz mini
Saya pasti stok lori bulan Jun yang bersaiz besar
pasti ada lagi untuk penebusan tetapi cuma pada
bulan 8, ini memandangkan pusat penebusan
serta-merta di pasaraya besar belum lagi bermula.
Musykil rasanya bila memikirkan akan kolektor
di negeri-negeri lain bagaimana pula?.

Saya bertanya pada petugas bagaimana boleh
saya dapatkan lori bulan Jun yang bersaiz besar,
jawabnya dipusat penebusan di pasaraya... .

Masih ada peluang lagi nampaknya! he he he!
Jom tebus di pasaraya nanti! yehaaaaa!

6 ulasan :

whycollect berkata...

Wow, comelnya kereta replika ini.
Hehe, suka sangat kereta tut tut itu ;D

iaryylr berkata...

wah! kalau gitu kena Whycollect dapatkan nanti! masih ada waktu!

nikths berkata...

dengar khabar van milo di pusat tebusan di pasaraya pun sangatlah terhad.Mcm ni subuh2 kena pergi beratur kat pusat tebusan.

iaryylr berkata...

Ya Bro! macam mana nie kena pergi awallah nampaknya....

aku Dayat berkata...

bro...memang berita malang exspecially buat kami yang dok jejauh nih

iaryylr berkata...

ya, kan lebih menarik kalau ada opsyen lain kan?....

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.