Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

Tupperware adalah Jenama, Indocafe Jua...

INDOCAFE BIRU
Bekas Untuk Apa Saja!
Ya! inilah bekas makanan Indocafe yang
bertutup biri.
Percuma? Sudah lama berlalu...

3 ulasan :

fairus berkata...

banyak betul barangannya.. saya tak boleh bayangkan, kat belah mana abg simpan barang2 ni semua...

deaf-angel berkata...

tapi sampai skarang pun, bekas plastik gini mesti kita panggil tupperware.
Orang melayu dah biasa dah.

Lagi satu tarmos. Semua pun tarmos. Padahal Thermos tu brand.

biasa ah lidah melayu.

iaryylr berkata...

Fairus,
Saya selit-selit je bawah meja, he he he:)

deaf-angel,
ya begitulah kebiasaanya :) sudah terbiasa pada permulaan yang top! :)

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.