Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

Vending Machine Placement Proposal

Ada sesiapa perlukan mesin air layan diri?
Dengan banyak pilihan rasa...
Tetapi ada terma dan syarat.
Jom minum!

4 ulasan :

Koleksi Aku Punyer!!! berkata...

salam bro...ni termasuk dalam kategori poster jugak ke nih bro???mmg terbaik rr bro...td saya ada tgk yg coca cola punya..poster lama tp x lama sgt...poster promosi hari raya mungkin 2 atau 3 tahun lepas punya raya kot...ingt nak amik...tp sayangnya dah terkoyak tinggal separuh je..hu3

fairus berkata...

PROPOSAL PUN COLLECT.. DAH BOLEH BUAT ARKIB KAT RUMAH.. ;)

iaryylr berkata...

Koleksi Aku Punyer!!! ,
adakalanya kita perlu sapu, adakalnya kita perlu lepaskan, namun bila kita lepaskan, pasti ada yang menghargainya :)

iaryylr berkata...

Fairus,
Sudah dapat, saya ambil sajalah :)

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.