Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

Nestle Milo Cereal Hi-Fibre Less Sweet

Nestle Milo Cereal Hi-Fibre & Less Sweet
Baru-baru ini Milo ada  memperkenalkan
produk baru untuk penjagaan kesihatan yang
lebih optimum. Terdapat 3 jenis semuanya,
Milo Cereal, Milo Hi-Fibre & Milo Less Sweet.
Bila ada produk baru maka sudah tentu ada promosi,
maka cawan kertas ini sahaja yang iaryylr dapat.
Harap ada mug untuk promosi ini :)

6 ulasan :

edilelly berkata...

mana dapat bnyk paper cup ni.. keje kat kilang nestle ke.. hehe.. cpt benar update yang baru2.. sedgkan kat sini tak de pun.. huhu..

fairus berkata...

mana dapat ni..? oh milo..

Salmi Khairil berkata...

mesti dah macam2 koleksi cawan yang ader kan

iaryylr berkata...

edillely,
tak adalah, kerja kilang biasa saja, papercup ini pun keluaran multiways untuk Nestle Milo :), lagipun ini promosi baru :)

iaryylr berkata...

fairus,
Bro, ini tidak silap isteri ambilkan dari aeon minggu lepas :)

iaryylr berkata...

Salmi Khairil,

Ada sikit-sikit, tunggu beberapa tahun lagi baru jadi banyak :)

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.