Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

DURIAN GERGASI DURIAN BUNIAN?

Asyik ular gergasi, petai gergasi.... kini Durian Gergasi!
Durian bukan dari alam bunian, tapi cuma tidak jauh
dari hutan di Putrajaya, kena pula musim durian...
Kalau gugur atas orang
Pergh! tengok dahan dan lihat buah, besarnya!,
besar sungguh!, tapi dimana sebenarnya?
apakah rahsia dan baja apa yang digunakan?


Tengok betul betul , kalau gugur kena orang pasti
ngeri dan mengerikan, ngeri tahap sadis...
Jangan jatuh! jangan jatuh! belum masak!

8 ulasan :

fairus berkata...

HAHAHA.. INGATKAN BETUL LAH TADI..

iaryylr berkata...

eh! betullah tu! kan besar tu! :) he he he!

Ying Yi LR berkata...

agak2 jatuh x kena kepala org yg lalu tu hahahaha...

iaryylr berkata...

tak jatuh jatuh juga selagi signboard tu tak diturunkan! :)

whycollect berkata...

haha durian gergasi yang pasti menghampakan hantu durian ;D

iaryylr berkata...

ya! kaki durian, hantu durian pun kecewa, namun pencuri durian pasti tidak berani mencuba, tapi kalau duran duran memang diorang tidak kisah...he he he! :)

thomas berkata...

Wah! Pandai betul bergurau,
setahu saya ada 2~3 biji durian gergasi(replica)di M'sia,
salah satu di Sanglee Estate,Bentong.

iaryylr berkata...

Ya! besar tu! oh ya! tidak silap ada lagi satu di tepi jalan Meru... tapi dah tak hijau lagi atau tidak seperti asal...

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.