Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

Selamatkan Botol Tanpa Mengira Nilainya...

Dulu banyak terlepas, tetapi kini Tora datang lagi!
Kadang-kala kita sangka sudah habis dikorek,
semuanya sudah habis dikorek, habis dikorek...
Namun rupanya masih ada lagi berpeti-peti... .
Ada yang sudah dibuang di kebun sayur tetapi
masih tidak dapat pergi untuk menjadi saksi.
Mungkin esok masih ada atau sememangnya
sudah tiada lagi, ada sikit-sikit ini bolehlah buat
tukar-tukar dengan perisa atau barang lain... .
Selamat Berusaha!
Oh ya! sebelum itu... cuba teka berapakah jumlah
botol didalam bonet motor ini ?

5 ulasan :

MgtBobber berkata...

Betul bro.. sekarang ni kalau jumpa sebat je.. benda ni semua dah kira hampir pupus.. Simpan lah walaupun botol2 yang kita jumpa tu tak berapa oldschool tapi memang dah pupus untuk generasi pencinta botol soda yang baru nak berjinak-jinak. Kalau kita tak simpan. dorang collect botol plastik je la jawabnya! Hahaaa!!

MgtBobber berkata...

Oppss!! Ada 14 bijik betul tak??

deaf-angel berkata...

15
botol beer tak bleh ah..haha

najahismail berkata...

14 nie.

iaryylr berkata...

TQ Bro MgtBobber, memang betul tu, mujur sekarang seperti sudah seperti tiada lagi recycle kaca, kalau tak habis sudah semua botol kaca... dan lepasnie kena pula saya dapatkan botol2 yang lebih lama...he he he!

oh! hooo! salah jawapan tu he he he!

Bro Deaf-angel.. masih jauh lagi jawapanya... hi hi hi!

Bro Najahismail, hu hu hu! masih belum cukup lagi jumlah tu...

mari mari kita teka lagi....

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.