Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

TIN MILO Pada 125 Tahun Nestle

Adakah Kita Sempat Meraikan 125 Tahun Nestle?
Jika iaryylr masih ada pada 25 tahun akan datang,
maka pada 25 tahun akan datang mungkin tin
ini akan mengimbau kenangan 100 Tahun Nestle.
Apa cerita geng-geng kolektor pada waktu itu?
Pasti apa yang berlaku pasti akan berulang... .
Kolektibel juga akan berkitar seperti apa yang kita
lalui sekarang, cuma kita tidak boleh menjangka
apa yang terjadi seterusnya.... .

8 ulasan :

fairus berkata...

TIN MILO SAJA YANG SAYA BELUM KUMPUL LAGI.. NANTI.. MASIH BANYAK MASA LAGI.. :)

iaryylr berkata...

ya! betul tu! tin milo yang ini yang unik! :)

Koleksi Aku Punyer!!! berkata...

wowwww...wowwww...besar punya tin milo...1.5 kg tuh...x mampu gua nak beli tin milo yg besar cmni...he3..nk kena pergi usha dekat kedai2 kopi ni mintak tin ni wat koleksi...he3...yg kecik ada la simpan...tapi yg ni menarik sebab 100 tahun nestle ada kt depan...apa2 pon terbaikk rr ini tin bro iayylr!!!

iaryylr berkata...

betul tu. bro.. kalau ada kat kedai kopi minta saja atau tukar , he he he... ini pun beli sebab 100 tahun dan nak masuk peraduan milo tesco untuk dapat lori milo tu..., tq bro atas sokongan padu pada blog ini!

FEDO berkata...

Wah. Nanti simpan tin ini. Bila 100 tahun akan datang, barang antik da mungkin ini.He2., celup 1 sudu milo.. Tadah tangan. Erm. Hehe.Manis tak. :)

whycollect berkata...

Satu kemungkinan besar 25 tahun dari sekarang, tin diperbuat daripada logam tiada lagi :D

iaryylr berkata...

fedo, wah nie mesti pernah makan milo nie senyap senyap :) he he he,, manis tu!

iaryylr berkata...

Whycollect,
betul tu... sekarang pun semua dah banyak tukar kadboard... :(

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.