Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

Collezione di tazze e bicchieri

Questo calice è un souvenir da Colgate.
Konon-konon orang itali lah tu!
pening juga olahan bahasa dari
gugel, lucu pun ada.
Ya! gelas yang seperti kubis ini juga adalah
gelas emboss, rasanya ramai kolektor gelas
souvenir pun sudah memilikinya.

4 ulasan :

nikths berkata...

syabas bro.Ni gelas colgate lama ni,pernah guna dulu.Nampak juga semalam kat kedai tp tak ambil sebab dah ambil barang2 lain.

fairus berkata...

MACAM PERNAH LIHAT..TAPI DI MANA YA.. RUMAH MAK SAYA KOT.,

whycollect berkata...

Phiit, cun betul gelas unik ini :D

iaryylr berkata...

nikths,
wah dapat barang menarik tu! syoknya dapat korek barang :) syabas!

Fairus,
dah pernah gunalah tu :)

Whycollect,
terima kasih whycollect :)

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.