Halaman

Catatan Terkini...

iaryylr kini sedang mencari majalah, buku, komik, lencana besi, pin lama dan sebagainya untuk dibuat koleksi, juga sesuatu barang yang sealiran dengan kandungan blog ini seperti barangan souvenir, botol, gelas dan lain-lain, Segala cadangan, peluang, maklumat, sumbangan, tawaran amatlah dihargai. Buat waktu ini iaryylr boleh dihubungi melalui iaryylrcollection@gmail.com atau PM di FB.
"
kita kongsi-kongsi informasi hobi,
berpeluang bersama realisasi koleksi
"
Mencari 100 tahun Nestle di sisimu....
Хоби - собирање антиквитети

".........biar hobi berbicara..."
:)

Syoknya tengok Antique Roadshow di TV,

Undian Anda Amat Di Hargai!

Gelas Magnolia Gelas Vintaj

Gelas Magnolia
Yang ini gelas yang iaryylr dapat sewaktu
di Botologi Jan 2012. Beli dari
saudagar barang koleksi dengan harga
tanpa offer RM25. Mahal atau murah
yang penting faktor kemeriahan.

3 ulasan :

Koleksi Aku Punyer!!! berkata...

mmg cantik gelas ni...mcm ada guli la plak dalam gelas tu kalau sekali tgk...RM25 rasanya dah berbaloi...sebab klu nak buat sendiri mmg tk jadi...he3...ada jugak tgk kt sini jual sampai RM28...tp kalau kena rezki leh dapat murah lagi kot...apa yang paling penting seperti kata bro iayylr " Faktor kemeriahan" apa2 hal pon syabas untuk bro iayylr..

whycollect berkata...

Phew, what a beauty!
Yup, sekali imbas anggap ia diisi dengan guli.
Tertarik dengan ia punya effect berpunca daripada reka bentuk permukaan gelas berkenaan.
RM25? Oklah untuk satu kolektibel yang unik macam ini :D

iaryylr berkata...

Koleksi Aku Punyer,

Ya, om memang suka bangeti gelas kuno, gelas kuno gini om suka kumpul, ya Bro! kita happy-happy :) he he he!

Whycollect,
macam guli, macam mata ikan pun ada kan? :)

Hobbies and Collectibles

Komen Dan Pandangan Terkini

Recent Comments Widget
Hobi dan Koleksi diseluruh dunia....
பொழுதுபோக்கு டான் தொகுக்க - Hobby & coleção
Hobby e da collezione - Хобби и коллекционные
งานอดิเรกและของสะสม - 취미 및 소장 - Hobby & Sammlerstück
hobbies et collectiones - χόμπι και συλλογές
收藏嗜好 - 收藏嗜好 - हॉबी संग्रह - هواية والتحصي
Sở thích & Bộ sưu tập - Hobi & Koleksiyon - هابی و مجموعه
Hobby & Koleksi -хоби и колекција
loisirs et collections - Hobbys und Sammlungen
hobby's en verzamelingen - Hobby's en Verzamelobjecten
Hobbies and Collectibles

DRAMATIVITI
Hobbies and Collectibles
Semua foto di dalam entri blog http://hobby-collection.blogspot.com adalah hak milik iaryylr iaryylr @ http://hobby-collection.blogspot.com, kecuali yang dinyatakan sumbernya.